2009. március 25., szerda

Megszenvedtem


...mindennel! Elég lesz már erre a hétre a sok jóból, azt hiszem. A suliban minden jól megy ugyanúgy, habár kiemelhetem azt a tényt, hogy a fiúkkal kártyázom... Persze az én kedvemért csak egyszerűt játszunk és azért hagynak laphoz is jutni... Milyen már, hogy egy lányt nem hagynak nyerni?! De aztán már tuti győzelmem volt, mivel nekem saját bejáratú fiú társam van és elviselem a vicceket is, mint ma amivel egész órán lenyűgözött és azt is elviselem, ha egész órán néz( - Honnan tudtad, hogy nézlek? Ez lehetetlen...), de kártyában verhetetlenek vagyunk:). Nos szóval hétvégén szülinap is volt és ígértem, hogy szentelek neki figyelmet, mivel életem legszebb tortáját kaptam! Nem nem túlzás nagyon jóra sikerült, bár élőben kicsit nagyobb volt , mint a képen és még ma is azzal hadakozom. Bár milyen jó volt vasárnap is a Bridget Jones naplóját nézni és közben csokis sütit és bonbont tömni magamba... És ez így megy már négy napja... Nem panaszkodhatom! Kivétel talán az a dolog, hogy a rajz tanár hármassal jutalmazta azt, amivel én egy egész órát szenvedtem! Még ilyet! Mások kis firkáira meg simán ötöst adott... Majd rajzolok én neki olyat, hogy... De azt azért értékelem, hogy az osztály fellázadt és megkaptam a négyest. Köszönöm nektek jó emberek!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű tortát készített neked a nővérkéd! És szerintem a rajz is szép. Nekem leginkább az indák és a kacskaringók tetszenek, bár tudom, hogy az én izlésem ferde. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaja! Nagyon szép a torta:) nagyon örültem neki, és még mindig azt eszem olyan nagy volt:D

    VálaszTörlés