2009. április 29., szerda

...

Nincs még egy ilyen félős ember, mint én. Komolyan már parázok a saját félelmemtől is... Miért? Miért? Mások olyan könnyedek és egyik ember után mennek a másikhoz társalogni, engem meg úgy kell beleráncigálni a társalgásba persze kiv. a két barátnőm ,mert ott megfigyeltem, hogy ha én nem beszélek akkor ülnek csöndben és tanulnak. Ott én vagyok a közvetítő, de mással miért nem megy... hülye félelem... mindenen elgondolkodok. Hülyeséget mondtam? Mit gondolt ő vagy ő? Milyennek találnak? Mit MONDJAK?
Ja a másik jó tulajdonságom a pirulás. Bármi van én elpirulok, de nem enyhén, hanme teljesen vörös leszek szinte. Múltkor már versenyeztek kártyázás közben, hogy ki tudja jobban "elpirítani". Mit mondjak, jó szórakozás. Irul-pirul.
Más nincs csak ezeken gondolkodtam ma. Ja legonoszozott valaki, de ő ezt nem érti... Próbálom a távolságot tartani... Kétségbe vagyok esve teljesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése