2009. április 30., csütörtök

Fogorvos

Muszáj ezt elmondani Mindenkinek. A suliból a negyedik órán eljöhettünk, mert mentünk ellenőrzésre. Apa már felkészített és a történetekből is megtudtam, hogy ez a nő...hát... nem a legprofibb (Apa- Mondd meg neki, ha bármi gond van akkor se nyúljon a fogaidhoz! ez azért elég lélekmelengető...). Szóval lebaktattunk és Én a második csoportba jutottam, mert névsor szerint mentünk. Na bementünk és leültünk mindenki egy másik sarokba, barátnőm egyből a székbe. Doktornő aranyosan mosolygott ( már nem egy mai csirke) és megkérdezte a nevünket. Mikor már másodszor ordítottam a nevem, akkor megcsillant a szeme, de tényleg szó szerint!
Doki:- Tényleg? Nem az apukád műsz...
Én:- De...
Ő:- De neki nem fia van?(Puff neki)
Én:- Tudtommal nem...
Ő:-Biztos, hogy ő az apukád?( Nem a fenébe is!)
Én:- Hát igen, szerintem igen.( csak jobban tudom, hogy milyen nemű vagyok!)
Ő:- És anyukád Óvo...
Én:-IGEN!!
Ő:- Hát akkor tényleg a lánya vagy! És nincs bátyád?( Titokban apának van egy fia...jó megtudni...)
Én:- Nem, nem hiszem, hogy volna... arról tudnék...
Ő:- Mert amikor jön egy helyes fiút hozz mindig magával... Az unokatestvéred talán?
Én:- Öhh... ja nem a másodunokatestvérem( Persze, hogy apa nem engem visz magával gépet szerelni meg a fogászati széket bevinni...na persze...)
Ő:- Ja!
Na közben szegény barátnőm kezét, aki a székben üldögélt, annyira szorította, hogy már kiment belőle a vér.Aztán sorra kerültem Én is.
-Hát ez meg ez már kezd lyukasodni( fasza), de ha eljösz nem lesz semmi gond! Írok neked beutalót és, hogy mikor vagyok itt...
NÉGY fogam Lyukas... NÉGY!! Vagyis csak kezd lyukasodni, mert még nem mélyen csak épp a felszíne.ja és hátsó két fogam alul, mindkét oldalon...fura... Ja és majdnem kitépte a fogam, amikor megmutatta, hogy lesz lyukas...
- Drágám majd ha jösz, csak mutasd meg a lapod, hogy ne kelljen várakoznod, mert azért apukáddal jó kapcsolatban vagyunk és így nem kell várakoznod órákig.
Hát kösz...köszike... Másik barátnőm mondta, hogy régen az ő fogát is megvizsgálta és megállapította, hogy lyukas. Aztán elment maszekhoz, aki azt mondta nincs semmi gond a fogaival. Ja a barátnőmnek azóta se volt betömve foga, de ma is megállapította, hogy lyukas... Azért reménykedek...

2 megjegyzés:

  1. LOL! Ez nagyon jó volt, vicces :)! Gondolkodtam rajta, de én is lány vagyok és engem se vitt soha Laci magával.

    VálaszTörlés
  2. Hát gondoltam, hogy lány vagy:D Gondolom apa azért nem vitt, mert gépeket cipelni sokkal jobb egy fiú.

    VálaszTörlés