2009. április 22., szerda

Egy perc...

... még ennyi időm sincs. Vidámnak kéne lennem , de most mégse megy... nem tudom. Remekül érzem magam, remek barátaim vannak, akik átérzik, amit én és egyre több a szünetem. Nem nincs semmi gond. De nem hittem volna, hogy egy macska ennyire fog hiányozni... és tényleg rettentően fáj, habár én teljesen vidámnak mutatom magam, de ő mégis az én macskám volt. A barátaim kedvesek és tudják mennire fontos volt nekem és nagyon kedvesek. Így köszönöm meg nekik, hogy kibírták a sóhajtozásomat és cserébe egy nagy adag jókedvet is kaptak remélem, mert attól még boldognak kell lennem... de annyira hiányzik pedig még csak egy napja, hogy elment...

3 megjegyzés:

  1. Ohhhh... elmeséled mi történt?

    VálaszTörlés
  2. Jajj neee! Kövér kiskolbászt elütötték? Vagy mi történt? :(

    VálaszTörlés
  3. Hát mikor hazajöttem utána apa mondta, hogy itt a házunk előtt elütötték... a szomszéd nő látta, mert pont kint volt aztán ő hozta fel a járdára, hogy ne hordják szét...brr... annyira hiányzik... most reggel is úgy vártam, hogy visítani fog, direkt óvatosan nyitottam ki az ajtót nehogy megüssem, de aztán rájöttem, hogy már nincsen...

    VálaszTörlés