2009. május 6., szerda

Beteg

Már megint beteg vagyok! Ezt nem hiszem el! És már megint ugyanazzal! Ezt még jobban nem hiszem el! Már péntek óta és jó lenn ha vasárnapra már elmúlna, mert esküvőre nem nézne ki jól a vörösre dörzsölt orrom.
Most meg Pesten üldögélek és nézem a tévében a sertésinfluenza terjedését. Igazán...remek.
Ma már annyit kajáltam, hogy tuti szét fogok robbanni. Szerintem a nagyszüleim azt hiszik,hogy otthon éhezek, bár ez egyáltalán nem igaz, mert mindennap halálra zabálom maga.De azért ez az élet se olyan rossz...sok-sok csokit tömök magamba és megnézem,hogy apa hogyan tombolt még annak idején( most a szétlőtt szekrényt nézegetem, de azért az öcsémre gyújtom az ágyat akció se lehetett rossz). Ja és a legjobb: ÖTEZER FORINT ÉRTEKŰ VÁSÁRLÁSI UTALVÁNY A LIBRIBE! Nekem ez maga a mennyország! ebből egy olyan, de olyan könyvet... vagy két olyan könyvet veszek, hogy az csak na! Na jó azért a mellé kapott tízes is sokat dobott a dolgon,de ezért jó, hogy ilyen a papa és a mama. Pedig nem is én vagyok az egyetlen unoka... szép. Legalább tudom finanszírozni az osztálykirándulásomat magamnak a Tiszához, ahol nem akarok semmilyen más ismerőst látni csakis az osztálytársaimat!Se nővéreket, se fogadott nővéreket, se senkit! Se Frodót és se Rory-t nem kell beavatni és nem kell meglesni a kéziseket!

4 megjegyzés:

  1. ki lettünk kosarazva... a Petra ruhákra se nyögött senki semmit, de még csak a társasjátékozásra se...

    VálaszTörlés
  2. Tudom-tudom és sajnálom,de szombaton nem voltam annyira toppon... Igazat megvalva épp már megfulladni készültem aznap. Petra ruha? Azmindig jöhet , mert Petrának állati jó ruhái vannak, de nem is tudtam, hogy vannak vagy lesznek... de ha van akkor válalom a kicsiket,vagyis a vékonyakat:)

    VálaszTörlés
  3. Itt egyébként volt tőlem is egy komment, szívhezszóló és kedves, de most már ha megköveznek sem tudnám idézni. A lényeg azonban annyi volt, hogy nagyon meghatódtam, hogy a fogadott nővérednek tartasz, hugocskám. :)

    VálaszTörlés
  4. Már nem is fogadott, hanem igazi!! 100%-an az vagy:D

    VálaszTörlés