2009. május 12., kedd

Esküvő part2

Na hol is tartottam? Szóval megkajáltunk, volt vagy négy fogás plusz sütik. Hívni kellett a sofőröket, mert nem tudtunk volna hazavinni, mert minden vezetni képes emberben legalább öt unicum(gömbszörp) volt. Persze az étterem előtt nem messze egy motoros belehajtott egy autóba( valószínűleg) és meghalt(valószínűleg), ezért az egész területet ellepték a mentősök, tűzoltók és a rendőrök. Ja és persze lezárták az egész utat így nem lehetett kijutni. Közben már anya sem volt igazán elemében( pl. annyit ivott, mint a kukás incidenskor), de végre kitaláltuk, hogy hogyan tudunk kijutni. Én beültem apa és hat körös unicumos mut.-om mellé, szóval volt egy alkoholszag hátul. Persze mut. egyből felidézte a régi szép emlékeket a rendőrökkel(- Volt egy forgatókönyv rendőrök nélkül és egy film...rendőrökkel) szóval jól szórakoztunk, mert abból neki van néhány. Kerülőúton megérkeztünk végre haza( persze közben megálltunk egy sörre) és utána jöhetett a családi beszélgetés. Elemezték az esküvőt, Schumi töltött nekem egy Jägert, hogy megérezhessem az ízét. Anya persze egyből visított, hogy az nekem túl sok lesz( jó vicc!). Közben legurítottak még egy kis Unicumot(unimuc) meg pálinkát(fúj). Kibeszéltek mindent és ez így ment egészen hajnali egyig, amikor már mut. is kidőlni készült az alkoholtól. Szóval szép volt, jó volt és persze alkoholban gazdag volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése