2009. május 13., szerda

Ma


Olyan pasit láttam a buszon! Éppen a dokitól jöttem haza( persze majd mehetek megint vissza) és a barátnőmmel beszélgettem. Csak egy kicsit lépett odébb és a háta mögé néztem kik vannak ott. Hát ott volt. Egy olyan pasi, akinek olyan barna szeme volt, hogy elvesztem benne. Elég feltűnően bámultam( szerintem a szám is tátva volt...remélem egyéb dolgot nem csináltam), de egyszerűen olyan jóképű volt a maga módján, hogy nem bírtam levenni róla a szemem. Nem az a kigyúrt állat, de mégis állati jóképű. És visszanézett!! Azokkal a barna szemekkel. Különben rájöttem nekem csakis a mélybarna vagy fekete szemű pasik jönnek be, azonkívül nem is érdekel semmi más csak, hogy a szemébe tudjak temetkezni( na jó az izom se hátrány és a barna haj).
kb. ilyen kaliberű volt, mint Hugh Dancy csak barna szemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése