2009. május 11., hétfő

Esküvő

Ezen is túl vagyunk és így rágondolva oltári nagy poén volt az egész. A másodunokatestvérem hét év és egy ötéves gyerek után úgy gondolta elveszi a párját. Ez nagyon aranyos dolog szerintem. Mi is kimentünk Orosziba teljes harci felszereléssel( nem is anya lett volna az, aki egy napra berámolta az egész lakásunkat, szóval elég szűkös volt a hely a Nissanban.) és én már alig vártam, hogy megpillanthassam a falut, az első házakat, a mezőket na és persze a lovardát, mert azt nem lehet kihagyni. Nekem ez a település kötődik a legjobban a szívemhez, remélem ha végeztem az állatorvosin(álom) majd ideköltözhetek és éldegélhetek(szintén álom). Na nagyon elmerengtem... ja és azért is jó hely, mert nagyon sok falusit ismerek és még többen ismernek(- Milyen nagy már a lányod! fúúú!!!). Megebédeltünk odakint aztán átöltöztünk( Az én ruhám:-fehér hálós( Jeva és Petra) felső fekete mellénnyel( Réztől) és fekete többszintes szoknya, fonott cipővel. Ja és a hajam hullámos volt, szinte mindenki megjegyezte, hogy milyen csini, de valahogy nem hiszek az embereknek...) és indulhattunk is. Ez se volt zökkenőmentes, mert ugye az esküvőre kell a vőlegény , na és őt ki is viszi a templomhoz. Na ez is megoldódott , már meg is érkeztünk, mindenki fotózott és filmezett, aztán betértünk a templomba gyorsan helyet foglaltunk. Apa megjegyezte, hogy milyen jó rálátás van a helyünkről a kazánra( szó ami szó így is volt, mert full szembe a bejárattal, teljes valójában ott állt, még eltakarva se volt!) Elkezdődött a ceremónia: pap-pipa, vőlegény-pipa, mennyasszony-pipa. Szóval minden klappolt már túlságosan is jó volt. Másik másodunokatestvérem filmezte az egészet, plusz a közönséget is, szóval én is rajta vagyok az tuti. mikor a pap belefogott a mondandójába( észrevettem, hogy egy füzetke volt a Bibliába rejtve, amiből olvasta a szöveget) és felkért minket, hogy énekeljük el a 25. zsoltár első felét. Hát szerintem csak anya énekelt. ezt is befejeztük, persze hogy a másodunokatestvérem(harmadik) gyereke elkezd játszani az autókulcsokkal( mentségére legyen, hogy arra a babára nem lehet haragudni... olyan édes!) meg kicsit kiabálni (-Jott!Jott!!) Ekkor őt ki kellett vinni a cumiért, közben a pap próbálta átordítani a hangzavart. Jöhettek az eskük. Egy szót nem hallottam belőle csak azt láttam, hogy mozog a szájuk. Aztán újra éneklés( 25. zsoltár második fele) és mehettünk is Isten hírével. Odakint újabb képek és utána mehettünk az étterembe. Apa nem vezethetett, mert egyedi sofőrünk volt( filmező mut.). Egyik barátnőm( kiemelem, hogy 14 éves) a tűzoltóságon dolgozik, mint segéd és ezért be tudta szervezni, hogy a menetet egy igazi tűzoltóautó vezesse. Már mindenki eléggé éhezett, alig vártuk, hogy utat törhessünk ekkor sofőr mut. az élre tőrt, merthogy neki kellett még mindig videózni. Az autósok még annyi időre se tudtak megállni, hogy az autók befordulhassanak a sarkon( még a biciklisek se!), épphogy a tűzoltót beengedték( apának kellett kiállni az útra). Mindenki benn volt. Kaja szintén megvolt. Torta gyönyörű volt( kezdek hajlani a házasság felé, de csak akkor ha nekem is olyan ruhám lehet!)Macika szórakoztatta a népet. Volt sok nevetés meg minden és az idő is repült. Már olyan kilenc felé járt az idő( vártuk a sofőröket, mert Kisorosziból kellett a barátokat hívni, hogy elvigyenek minket haza. Nem volt egy józan sofőr se már ott helyben szinte). Na majd folyt köv. mert még ez mind semmi4 csak ezek után jöttek a jó részek, akcióval és vérrel!

2 megjegyzés:

  1. Ez eddig is vicces volt :). Melyik a fehér hálós? Az a pántos, amit most vittem?
    A mellény pedig igazából Guriga, ha nem tévedek, ugye Réz?

    VálaszTörlés
  2. Öhh. nem ez régebbi adagból volt. Ennek vannak ujjai és ilyen apró gyöngyökkel van kirakva:)

    VálaszTörlés